Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak bâtınin en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en yavuz bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu ulaşım noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri esasarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine temaslar ve yol özetler ya da iş özetleri karşı fen bâtınerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını tedariklemek bâtınin şayan takdim etmek kritik ögönen taşır. Kişiye özel bâtınerik ve bağ çekici teklifler katılımı artırmak dair çok anlayışe yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve bağ çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene tasarlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en bileklü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevküsefa ve araştırma bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, içeriğinizi elan aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu bağ çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, mukannen bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en kebir sosyal medya platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile demetlantı tasarlamak bâtınin harika bir arz. Her sosyal medya platformu farklı bâtınerik türlerine sahip olsa da tümü az çok video/levha odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden kesinlikle duman etmek istediğinizi her devran bakış önünde bulundurun ve buna bakarak kombinezon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde anlamak bâtınin dijital pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan aşkın aktif kullanıcıya sahip. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Ama sosyal medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa hatırlı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca sağlam bâtınaziz kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli bağ çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, içeriğiniz nişane kitlenizin amaç ve bağ düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları üzere bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, kontrol sonuçlarında elan erdemli sıralarda ve elan pıtrak görülür, içeriğinize trafik peşışı sağlamlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna tutkundır. Web içeriğinizde yavuz çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan aşkın sözcükten oluşan ifadeler) değerlendirmek SEO’nuzu elan yavuz hale getirir, trafik ve dönüştürme dair elan erdemli skorlar sağlamlar. Yüksek itibarlı üçüncü semt sayfalardan organik temaslar iletilmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir temasya gelen her tıklama bâtınin ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik rahatışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), kebir hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve demetlantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tartıını (elan aşkın tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.