Reklam düşüncemları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi sinein, dayanıklı çok bileğemekkeni kullanmaktadır. Oynak derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, âlem, faziletli ömür standartları, rahatlık, karşı, müterakki uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Bütün bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni veya doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın kabız davranışını göstermelerini temin etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara müteveccih amma nihai garaz, her saat daha lüks satış olmakla müşterek, çoklukla, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın öbür markalara tercih edilmesini temin etmek olabilmektedir. Bunlarla müşterek, firmaların sosyal mesuliyet namına veya kendileriyle alakalı çıdem herhangi bir düşünceyi müdafaa etmek veya reddetmek namına kuruluşlabilmektedir. Bütün bunların tasar çizimı kuruluşlırken, en lüks önem taşıyan konu, inandırıcı bir şekilde emeklenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, bazı emeklenme biçiminden dolayı, bazı bile seçilen tasar çizim türünden dolayı, insanları inandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dert, bazı saat kullanılan oyuncuların toplum içinde iye olduğu konumla alakalı olabilirken bazı saat huzurlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Huzurlıklı diyaloglarla örülen düşüncemların inandırma etmekten ırak olmasının bir öbür nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, öbür türlere göre daha az inandırma edicidir. Hayaletlerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin önem aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir etki unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, daha müşküllü bir etki yaratabilmek sinein, reklamlarda kullanılan mizah, gır gır haller, faziletli ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, etki unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, tayflerin olduğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda lügatünü ettiğimiz etki unsurları esasen sahih seçilmektedir. Lakin burada dert, onların kullanılma biçimi olmakla müşterek, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen etki unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere iye olması gerekmektedir. Amma umumi olarak reklamlar inandırıcı çıkmak zorundadır. Bunun birlikte sükselı bir reklam kurmanın esas şart şurtı garaz kitleye hitap etmek, bu garaz kitle ile empati kurarak kampanya yaratmak balaban üleş sahibidir. Böylece garaz kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).